making memories.

här har det inte uppdateras allt för mkt på sista tiden! kan bero på att min blogg strulat ett bra tag och att
det inte gått att logga in. en annan anledning kan ju också vara för att jag inte haft ngn större lust. så jaha,
vad har hänt sist? varit en himla massa festande sista tiden, men har haft himla kul iallafall. men efter denna helgen blir det nog en paus. eller ja, iallafall tills nästa gång man blir sugen, hah. försöka går ju. 

igår blev jag stans fattigaste människa. inte riktigt kanske, men det nästan känns så. men blev däremot en frisk hund rikare, så det går faktiskt jämt ut. huvudsaken är att han snart är pigg igen, mitt hjärta. fast han gillar mej inte speciellt nu, när han tvingas gå med tratt på huvudet i minst en vecka. sötnos ♥

fredag idag igen. hinner ju knappt med. ikväll ska jag träffa fina emma en sväng, vi ska ta ngr öl & lyssna på
massa skön reggae musik. & i morgon lutar det nog åt fest ute i skogen hos cleasson & josse. får se lite om
man åker dit, kan ju bli lite svårt o ta sig fram o tillbaka.

nu ska jag sova en sväng till, (då mitt humör är rätt dåligt), men de ska vi nog lyckas ordna till. pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0