looptroop

i den här bloggen händer det då inte mkt nu för tiden.. & inte i det verkliga livet heller tycker jag.
sen sist har det väl inte speciellt mkt, lite drama hit & dit, lite festande, sökt 2 jobb & anmält mig
till högskoleprovet i oktober, (himla duktigt av mej tycker jag).

igår blev det alldeles för mkt alkohol här hemma. blev lite festande med sävsjöborna. kul! även om
kvällen slutade rätt tidigt för min del, usch, vilken amatör man blivit, haha. skärpning på det!

idag blir det väldigt lugnt. ska försöka sätta på mej ett ansikte och ge mej ner till willys och handla
hem massa gott tills ikväll, + fika och läsk, eftersom att mikis kommer hit och fikar medans pojkarna
spelar innebandy. kanske blir att vi går dit & kollar på en liten sväng också. & efter det ska jag inte göra
ett skit, förutom att gå hem till mamma eftersom att spike är där. risken känns rätt stor att man blir
kvar där i natt faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0