i´d rather be with u

haft en helt okej dag. sovit riktigt gott i natt för en gångs skull. låg dock kvar i sängen alldeles
för länge idag, men det hör ju inte till ovanligheterna direkt. förstår inte riktigt varför jag aaalltid
ställer klockan, eftersom att jag aldrig går upp när den ringer ändå. tvångstanke kanske? hm.

hur som helst.. haft en trevlig eftermiddag med mikis. sandra va nere en sväng också. drack
lite kaffe och satt och tjatade om allt & inget. sen blev det en promenad bort till itolv & kollade
på grabbarna som spelade innebandy. förstår inte riktigt grejen med att springa runt med en
klubba och jaga en boll? fast det kan ju iofs bero på att jag inte är sport intresserad för fem öre..
däremot förstår jag grejen med att titta på när folk spelar. höhö ;)

nu ska jag & min man krypa ner i soffan med täcke, chips, cola och en film och drömma oss
bort en stund. eller ja, jag ska iallafall drömma mig bort.



saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0