segertåget.

jag är tröööött. usch! varför blir jag alltid pigg & får massa energi på nätterna istället för på dagarna?
och när man väl somnat vaknade jag upp av att de blixtrade som tusan ute. lös upp hela sovrummet.
brukar tycka åska är mysigt, men inte på nätterna & inte när man är själv. läskigt ju.

ska snart bort till mormor & hjälpa henne med lite städning. går rätt snabbt som tur är. sen blir det att
det fixa lite med papper & skit som ska lämnas in, köpa mat till spiken & kaffe med svensson tror jag stod
på schemat också. måste hinna städa lite hemma ikväll också, suck. får besök från malmö över helgen,
så kan ju va trevligt om det är lite städat då också.




blir så trött ibland,
dina ord är lika mycket FAKE som jultomten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0